؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤ اكادمية حنين الشوق؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤ اكادمية حنين الشوق؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤

؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤اكادمية حنين الشوق؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شوفو فترة الخطوبة الحلوة.......

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Empty
مُساهمةموضوع: شوفو فترة الخطوبة الحلوة.......   شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Icon_minitimeالسبت أبريل 12, 2008 12:30 am

الموضوع دة بقى واحد خاطب واحده ولاا هو طايقها ولا هى عايزة تشوف خلقته شوفوا السيناريو .......

الخطيب : بحبك ( يا بااااااي ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0001
الخطيبة : وانا كمان ( داهيه تاخدك ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 156616
الخطيب : من اخر مره وانا بافكر فيكي ( يارب تغوري من وشي ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 99
الخطيبة : يا حبيبي وانا كمان ما بطلتش تفكير فيك ( الهي اصبح الصبح الاقيك متنيل بعيد عني )شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0130
الخطيب : امال فين حماتي مش شايفها يعني ( الحربايه الكبيره ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 176
الخطيبة : موجوده اندهها لك ( علشان تسم بدنك ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 145
الخطيب : اه طبعا يا حبيبتي وانا اقدر استغني ( يارب تتكعبل في السجاده وهي جايه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 77
الخطيبة : ماما تعالي كلمي ( علي الله تقولك حاجه ترفع لك الضغط ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 43
الخطيب : اهلا يا حماتي ازيك ( الهي ما تكوني بخير ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 176
الحماة : اهلا يا خطيب بنتي ( بلا نيله ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0001
الخطيب : عندي ليكو خبر حلو انا لقيت شقه ( الهي ما توعوا انتي وبنتك تشوفوها ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0066
الحماة : الف مبروك يا حبيبي ( ياما جاب الغراب لامه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 111
الخطيب : حنروح نشوفها بكره ايه رايك يا حبيبتي ( علي الله تتكعوري عالسلم وانتي طالعه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 145
الخطيبة : وماله طبعا لازم نشوفها ( اكيد قد الحق وفي منطقه معفنه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 156616
الخطيب : علي فكره يا حماتي ( جتك نيلة ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0001
الحماة : ايه يا خطيب بنتي ( خطيب الشوم والندامه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 176
الخطيب : انا كنت عاوز اقابل عمي علشان كتب الكتاب ( عمي قال عمي قال ده انتي اللي عمي ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 43
الحماة : وماله يابني بس مش لسه بدري ( جتك نيله مستعجل علي ايه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 77
الخطيب : ما هو خلاص يا حماتي احنا قربنا ( يا ريت ترفض علشان افركش ام الجوازه دي )شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0066
الحماة : طيب يابني لما يجي عمك حاقوله ( جتك نيله علشان نستريح من زيارتك الغلسه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 176
الخطيب : طيب يا حماتي انا حامشي دلوقتي ( افففففف انا اتخنقت من الوليه دي ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 0001
الحماة : ماهو لسه بدري ( في ستين داهيه ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 66
الخطيب : باي يا حبيبتي ( حبك برص ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 145
الخطيبة : مع السلامه يا حبيبي ( البلد اللي تودي ) شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 77
الخطيب : كلميني في التليفون ( يا رب يقطعوا الحراره )
الخطيبة : اكيد يا حبيبي ( غور بقي )
تواقة للجنة
اكاديمى فعال
اكاديمى  فعال
تواقة للجنة

انثى
كلمة ذكرى : من وجد الله فما فقد ومن فقد الله فما وجد
علم دولتك : شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Female31
احترام قوانين الاكادمية :
شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Left_bar_bleue100 / 100100 / 100شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Right_bar_bleue

امحى سيأتك : شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... 10ve1
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">اضف كلمتك هنا ..للكتابه فى هذه القائمه توجه الى ملفك الشخصى وانزل اخر الصفحه وقم بمسح الكلام المكتوب باللغه العربيه فقط واضف مكانه الكلام خاصتك</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->

مُساهمةموضوع: رد: شوفو فترة الخطوبة الحلوة.......   شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Icon_minitimeالسبت أبريل 12, 2008 7:39 am

ههههههههههههههههههه انتعرفت كل دة منين شكلك كدة مجرب

بس بجد جميلة شكرا ليك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: شوفو فترة الخطوبة الحلوة.......   شوفو فترة الخطوبة الحلوة....... Icon_minitimeالسبت أبريل 12, 2008 8:03 am

لالالا عمرى ما اعمل فى اللى بحبة كدة

وشكر على مرورك

شوفو فترة الخطوبة الحلوة.......
صفحة 1 من اصل 1